May 14, 2014

Peace!

Älskar att träna axlar!! Tror det är min favoritmuskelgrupp. Eller... hmm.. njeaa.. asså jag gillar ju rumpa och lår med. Och triceps. Ok, jag gillar många muskelgrupper :D
Annars är jag ledig idag och jag har gjort lite ärenden på stan och nu har jag precis slängt i mig lite lunch! 
Jag ska ut på en extremt lugn löptur i eftermiddag hade jag tänkt. Egentligen endast för att testa och bestämma mig vilka skor jag ska ha på mig på lördag (göteborgsvarvet). Det är lite jobbigt att jag inte vet det än haha. Båda är bra, men jag vill ju ha dom som känns bäst :P 
De kvarvarande dagarna till halvmaran ska handla om att få i mig bra och näringsrik mat (som alltid, så ingen skillnad egentligen), träna lågintensivt och invänta helgen :D 
Jag känner att jag inte alls är så pass redo att springa 21km som jag skulle vilja vara! Jag kommer klara det, utan problem (förhoppningsvis!) men jag kommer inte kunna räkna med någon "bra" tid som jag kanske hade satsat på när jag anmälde mig. Foten har vart ett problem så de 2 senaste månaderna har jag inte kunnat springa särskilt mycket, sen har jag pluggat ihjäl mig och ja- livet har kommit ivägen ;) Men det är ingen ursäkt för att inte kämpa på och köra järnet iaf! :) JAG ÄR PEPPAD! 

Translation:
I love working my shoulders! I think it's my favorite muscle group.. Or.. hmm.. I mean I like glute and quads too. And triceps.. Ok, I like a lot of muscle groups haha! :D
I'm off today and I've just done some arrends downtown and now I just finished my lunch!
I'm heading out for a slow paced run this afternoon. Only to decide what shoes I wanna wear on Saturday (21k). It's a little annoying not knowing what shoes to wear yet haha. I have two really good ones ^^
The days until Saturday will be about very low impact workouts, good nourishing foods and just wait until the weekend :D
I don't feel as ready for it as I would like too. I mean I'm gonna make it but I won't be able to do as good time as I would like too! I've had my injury, school and well life.. haha. But thats no excuse for not trying my best on Saturday and just giving it all! I'M EXCITED 

1 comment:

Kim said...

So funny that you like to work your shoulders! That is my least favorite group because I feel like they never get stronger.