May 11, 2014

Food prep!

Söndag och denna dagen är fullsmockad till max ! Började förmiddagen med att göra några matlådor. Jag gillar verkligen inte att laga mat, så därför brukar jag samla det till en och samma dag nån gång ibland haha så slipper jag "slösa" tid på det lika mycket på alla andra dagar ^^ 
Denna gången blev det tandoori grillad lax med ris och grönsaker & vegetarisk köttfärs(grönsaks)sås med fullkornsspaghetti och ärtor! Hoppas det går att äta :P 
Samtidigt som jag gjorde det lyssnade jag på Alex & Sigges podcast. Jag är fast. Haha, så sjukt bra. Gillar att jag typ har 100 avsnitt att ta igen :P
Nu är planen att jag ska färdigställa mina inlämningar och skicka in dom (om jag vågar :S) så att jag kan bege mig till gymmet i eftermiddag. Längtar :)

Translation:
Sunday and this day is filled with stuff to do! I started the morning with food prep. I hate cooking so it's better for me to take one day and just do lots of it so I don't have to "waste" as much time cooking on other days haha. 
This time I made tandoori spiced salmon with rice and veggies & vegetarian "meat sauce" (vegetables sauce) with spaghetti and peas. Hopefully I'll be able to eat it :P
The plan for the rest of the day is finishing my assignment and send it in (if I dare!) so that I can hit the gym this afternoon. Can't wait :)

No comments: