May 25, 2014

Honeycomb Frozen Yoghurt

Började min söndag med att jobba på Friskis & Svettis i Huskvarna! Det var inte många rackare som ville gymma idag inte- haha det var superlugnt! Men förstår att man hellre vill vara ute i det fina vädret :)
När jag kom hem gick jag och Andreas till det nya Frozen Yoghurt placet här i Jönköping- Honeycomb. Har velat gå dit hur länge som helst ! Frozen Yoghurt får mig att tänka på endast en gång- Yogurtland i USA. Bästa stället på jorden ! Där spenderade jag och mina US friends många många kvällar, dagar, helger- ja många lediga stunder spenderades där :) Och speciellt som en bra uppladdning till alla våra bowlingkvällar ! Åhh good times ! 
I vilket fall så köpte vi oss en bytta var och satte oss i solen och njöt. Så himla fint! :) Riktigt varmt och härligt. 
Imorgon är jag ledig- och solen ska skina, så ja.... plugg och sol på det kanske ? ;)
Translation:
Today I worked at the gym (well at another location but the same chain I work at) and I can't really say it was a busy day haha- very few people had decided to hit the gym today- I don't blame them, the weather is amazing outside!
When I got home me and Andreas went to a quite new Frozen Yogurt place here in Jönköping! I've been wanting to go there for so long and today was the day :D Fro-Yo means one thing to me- Yogurtland in America! Best place on Earth :D Me and my European and American friends spent a looot of time there. Like every time we were off or wanted something in our tummys before bowling we went there :D Good old times :)
Anyway, we got ourselves some yummy fro-yo, sat down in the sun and just enjoyed the nice afternoon :)
Tomorrow I'm off- and it's supposed to be sunny... so I'd say the plan is study in the sun ;)

No comments: