May 24, 2014

It's Saturday- and I'm off!!


Igår började jag inte förrän vid 15 så då passade jag på att förena nytta med nöja. Plugg och sol! :D Så himla nice! :) det börjar ju närma sig och jag känner att jag ligger lite efter så får ta igen massa pluggtid nu de sista !
Idag sov jag ut till 8, gjorde mig iordning och åt en fin frukost som för en gångs skull inte bestod av gröt haha. Blir gröt 360 dagar om året ungefär :P 
Är tro't eller ej ledig idag- en LÖRDAG! Har ju inte hänt på länge om man säger så! Riktigt gött :) Så passade på att riktigt njuta av frullen och ska nu påbörja dagens aktivitet- plugg! Wish me luck :)

Translation:
Yesterday I started work late, at 3pm which was nice coz then I got to enjoy the nice sun and I combined it with studies- the best combination I'd say :D
Today I slept 'til 8am and got myself ready and ate a yummy breakfast (that surprisingly did not consist of oatmeal- like everyday usually do haha)
And... hold your horses- I'm off today! On a SATURDAY! That hasn't happened in a loong time haha. So nice! So now I'm gonna start todays acitivity- you know it- study! :D

1 comment:

Kim said...

Looks like you got to spend some time in the sunshine - my favorite!!!