April 21, 2014

The countdown has started!


Nedräkningen tills lördagens stora prov har härmed börjat. 
5 dagar har jag på mig att trycka in all den sista kunskapen som ska kunnas tills lördagmorgon kl.9. 
Jag jobbar idag och imorgon och ska försöka se om jag kan byta bort mitt pass på torsdag så att jag kan plugga heldag både ons och tors- för det kommer jag behöva!
Men ja, då kör vi! 
Hoppas ni haft en fin påsk! :)

Translation:
The countdown to the big test on Saturday starts...now!
I have 5 days to get ready and get the last things into my head until Saturday morning 9am. 
I'm working today and tomorrow and I'm gonna see if I can give my workday on thursday to somebody else so that I can study two full days on Wednesday and Thursday! I'm gonna need it!
Alright then, lets do this!
Hope you all had a great Easter :)

1 comment:

Kim said...

Have a great week of studying - hopefully you can do a couple of fun things during the week to break it up!!!