April 24, 2014

Countdown. 2 more days


Ja, nu är det inte långt kvar till dagen D. 2 dagar för att vara exakt. 
Igår hade jag pluggmaraton hela dagen och idag kommer se likadan ut. 
Jag satt på bibblan fram till eftermiddagen igår men paniken började komma att jag satt inne när det var så himla fint väder ute. Så jag gick helt enkelt hem och satte mig en stund på balkongen istället. Så sjukt bra att det är vindstilla där :) 
Imon bär det iaf av till Linköping och denna gången är det inte bara pepp som det annars är haha utan nu är jag mest bara nervös inför provet men alla dagar kommer bli lika roliga som vanligt så jag för försöka tänka på det :P 

Translation:
Only two more days until the Big Day. I had a studying marathon yday and the plan for today is the same! I waa at the library all day but I felt a little quilty for sitting inside when it was such a lovely weather! (Typical Swede). So I went home instead and read on my balcony haha much better! 
Tomorrow I'll be going to Linköping (where my school is) and this time I'm just not as excited as I usually al because we're having the test on saturday haha but I know all days are gonna be fun- as always- so I'm just gonna try to focus on that! :)

No comments: