April 25, 2014

Nu får det bära eller brista!


Då är jag påväg till Linköping nu då! Imorgon smäller det verkligen!! Aaah börjar få panik! Det jag inte kan nu det är liksom försent att lära sig typ haha. Det får gå som det går helt enkelt. Jag har gjort det jag har kunnat. Nu får det bära eller brista. 
So long! Önska mig lycka till imorgonbitti!! :)

Translation:
On my way to Linköping! Tomorrow is the day of the finals! Aaaah the panic is here haha. What I dont know now I'll never know. Or at least not until tomorrow haha. I've done what I could so now I'll just do the test and we'll see how it goes. 
So long! Wish me luck for tomorrow!! :)

2 comments:

Mamma said...

Stort Lycka till det fixar du galant,du behöver inte oroa dig/Kramiz

Kim said...

I'm behind but I know that you did great on the test!!!