April 20, 2014

Sunday Morning


God Söndags Morgon till er alla! Och Glad Påskdag! Ja, för min egen del har dessa påskdagar varit som vilka dagar som helst. Jag har jobbat, pluggar, inte ätit något påskgodis, inte heller varit på någon påskmiddag. Ja, ni förstår ju- vanliga dagar för mig haha. Men så blir det ibland. Påsken har aldrig riktigt varit något speciellt för mig ändå. 
Idag började jag morgonen med en liten promenix och min favoritfrulle just nu toppat med jordgubbar, blåbär och banan. Kokos-banangröt! Loove it! 
Nu blir det jobb några timmar och kvällen ska avsättas till plugg. Mindre än en vecka kvar till the big test! :O 

Translation:
Good Sunday Morning! And Happy Easter Day! For me, I havent really felt or "experienced" Easter this year. I've been working, studying, not even had Easter candy or Easter dinner. Just normal days here for me haha. Or I guess Easter has never really been a thing for me, so.. Haha. 
Today I started the morning with a walk and topped it off with my favorite breakfast at the moment. Coconut-banana oatmeal. With blueberries, strawberries and banana. Love it!!
Work is calling soon, and tonight I'll be studying! Less than a week until the big test :O 

1 comment:

Kim said...

Gorgeous pictures!!
Good luck studying this week and getting ready for the big test!