April 08, 2014

Handstands, cartwheels and roundoffs

Idag avslutade jag dagens överkroppspass med lite lek. Handstående, lite hjulningar och rondater. Saknar gymnastiken lite då och då alltså. Tänker ibland på hur duktig jag hade kunnat bli... eller alltså jag var ju jätteduktig, men man tänker på vart man kunnat bli liksom. Men men, jag valde att avsluta för att det kändes rätt där och då. 
Har fortfarande ont i min fot och kan inte springa. Det SUGER. Så jag tog ett styrkepass till idag och ersatte mitt planerade intervallpass med överkroppsstyrka. Köttat armhävningar, bänk, pushpress:ar med mera. 
Kvällen har jag spenderat på Friskis & Svettis i Huskvarna och lärt mig rutinerna där så att jag även kan jobba lite där :) Gött!
Imorgon blir det jobb på H&M, men innan dess ska jag hinna med att träna (håller tummarna för att min fot ska vara bättre så att jag kan springa, annars får det bli rygg träning) och plugga. Ja, ni vet, det där vanliga jag gör varje dag ;)
So long!

Translation:
I ended todays workout with a little playtime :P Handstand,carwheels and round offs. I miss doing gymnastics. Sometimes I think about what I could have become and how good I could have been.. I mean, I was really good when I was doing it, but if I hadn't quit it I could have become so much better and successful! But, I chose to quit and thats just how it is.. 
My foot is still hurting so I can't run. That SUCKS. So I worked my upper body today instead and replaced my planned interval run. Did a lot of pushups, bench and push press:es etc.
I spent the evening at another gym, working and learning how to close that one (there are 3 gyms around here where I'm gonna be able to work, and today I was at the third one, where I had not been before!). Learned how things work there and stuff! 
Tomorrow I'll be working at H&M, but before that I'm gonna set time for a workout (I'm crossing my fingers that I'll be able to run, but otherwise I'll work my back!) and study.. you know, same old same old ;)
So long! 

No comments: