April 16, 2014

PT-FIA

PT-Fia är en av de få bloggar jag följer. Jag följde desto mer innan, men många av de "hälso/träningsbloggar" jag följde förr har blivit allt mer hetsiga och osunda, och jag tycker ärligt att det är svårt att hitta bloggar idag som är sunda.
Det finns många bloggar med tränande tjejer (som skulle kunna vara bra inspirationskällor) som hela tiden måste påpeka att dom har en sund image och att dom är hälsosamma osv, samtidigt som dom lägger upp bilder på deras lunch som bara består av sallad och kvarg och läser man mellan raderna är det dom skriver inte särskilt sunt och hälsosamt. Tja... och då väljer jag att helt enkelt inte följa dom :) 
Meeeeen, det jag skulle komma till är PT-Fia. Hon är sund, hälsosam, ärlig och bra! In och läs detta inlägg. SÅ BRA och SÅ SANT.  Läs, ta in och ta åt er. 
Tack och godkväll :)

1 comment:

Kim said...

Oh, no - I can't read this today:(