April 14, 2014

I got a lot done!

Tjena tjena bloggen ;)
Veckan börjar med att vara ledig och det har vart en sååå bra dag! Jag har spenderat den på biblioteket, 11-16. Det var jag och the oldies (det är alltid någon som somnar och börjar snarka under dagen haha). 
Kändes som att jag fick mycket plugg gjort! Alltid skönt!
Klockan ni ser är mitt senaste fynd jag gjorde i Ullared ! I LÖV IT! Man kan aldrig få nog med klockor så är det :)
Nu har jag precis druckit en kopp kaffe och jag var överenergisk innan det så ni förstår hur jag känner mig nu! Mina fingrar går som raketer över tangentbordet! Haha. Sååååå, nu ska jag ta vara av denna superenergi och gå och träääna! Woo! 
Ha det fiiint!

Translation:
Hello hello :)
This week started with a day off and it's been such a great day! I've spent it at the library, me and the oldies (there is always one of them who falls asleep and starts snoring haha hilarious!). Well, it felt as if I got a lot done today! Always a good feeling!
The watch up there is my latest bargain ! I LOOOVE IT! You can never have too many watches :D
I've just had a cup of coffee and I was over-energized before that so you can imagine me now ;) haha I gotta take advantage of this energi and use it in a good way- Sooo I'm hitting the gym ! Woo!
Take care!!

1 comment:

Kim said...

I love days that feel so productive!!!
And, I agree - you can never have too many watches (and purses and shoes and....)