July 31, 2013

Sunny Standup, Halmstad

Shit vilken vecka jag haft ! Och jag är såååå trött nu ! Har inte haft en stund ledigt nästan. Men KUL, det har jag haft :)
Åkte direkt till Vetlanda efter jobbet i lördags där jag mös en massa med min lilla puppsie! La mig tidigt och åkte till Ninnie direkt på morgonen. Roadtrip:en började och vi åkte till Ullared först, för det var dåligt väder i Halmstad, så vi tänkte att vi lika gärna kunde göra oss av med lite pengar haha. Och som ni ser på första bilden så handlade vi så klart endast en massa nödvändigheter ;D
Väl framme i Halmstad, eller Tylösand, checkade vi in, gjorde oss iordning och sen begav vi oss mot stranden och Solgården där Sunny Standup skulle hålla hus.
Cirka 2h av gapflabb blev det och asså Johan Glans ÄGER!! Asså så mycket skratt på så kort tid resulterade i en ond mage och spänd käke haha. Han är KUNG!! David Batra och dom andra var också hiskeligt roliga! Bästa kvällen på länge :) 
(värdelösa bilder Johan Glans o gänget men men... ^^)

Translation:
Man what a week! I'm sooo tired right now. I haven't had a day to rest in a loong time. But I've had so MUCH FUN! :)
I went straight to Vetlanda on Saturday after work and spent all night playing with our little baby bear. Went to bed early and first thing in the morning I went to Ninnies place and we started our road trip down south.
Stopped by a gigantic store- Gekås, and shopped for a few hours, on our way :)
When we arrived in Tylösand we checked in and got ready for the evening and then walked down to the beach where the Standup comedy show would be held. 
It was HILARIOUS! 2h of cracking up and getting a stomache ache from laughing so much and it was the best night ever!! :)

3 comments:

Kim said...

Love all the pictures!!
Looks like a fun week!

elin said...

Sv; Du anar inte hur glad jag blir över dina fina kommentarer, tack så mycket :)

Gud vilka härliga bilder förresten, ser ut som att ni haft det bra! Kram

LOLA FINN said...

haha.. you are so funny and cute, girls :D
I love your photos!!!