July 10, 2013

Näringslära

Fick paket från posten idag innehållandes en bok som jag velat ha väldigt länge, "Näringslära för personliga tränare och kostrådgivare". Jag lånar mestadels böcker på biblioteket, men denna kände jag att jag ville äga och nu är den äntligen min ! Har höga förväntningar på den :)
Idag öser regnet ner i Jönköping och jag har jobbat hela dagen så mig spelar det ingen roll ^^
Igår tog jag vilodag då jag jobbade till stängning och sen blev det filmtajm hemma hos Calle & Emelie. Såg en mycket intressant film som hette The Sunset Limited. Hela filmen utspelade sig med endast två personer i ett och samma rum. Väldigt bra film måste jag säga!

Translation:
Got mail today- yay! A book I've wanted for quite a while now. "Nutrition for personal trainers and nutritionists" (not that I am either of that, but soon! :P). Mostly I go to the library for books but I felt like I wanted to own this one :) I hope it's good!
Today the rain is pouring down in Jönköping and I've been working all day so it doesn't really matter to me today ^^
Yesterday was my day off from the gym, I worked late and then we went to some friends and watched the movie "The sunset limited". Really good movie if you haven't seen it :)

1 comment:

Kim said...

The book looks interesting.
And, I don't think I've ever heard of that movie - I will have to look into it.