July 08, 2013

Back on Track

Har äntligen kommit igång med träning igen och det känns awesomeeeee! Så sjukt kul :) Har hunnit med alla kroppsdelar och jag kan fortfarande knappt gå från ben/rumppasset jag hade i lördags. 
Idag får det bli massa egopics på mig själv haha. Men det är kul när man ser att det börjar visa sig lite muskler. Speciellt på mina armar, för det är verkligen ett ställe jag inte är naturligt stark eller definierad på, men nu börjar det likna nått :)

Translation:
I'm finally back on track again with my workouts after last weeks rest and it feels awesomeee ! So much fun :) I've had time to work all my bodyparts and I'm still sore from my leg/glute workout on Saturday.
Today is ego boost day with bunch of pics of myself haha, but it's fun we you see progress. Especially on my arms because they are not at all naturally strong or defined, but I'm getting there :)

1 comment:

Kim said...

I think your arms look amazing!!!
Great job getting back on track - hooray for being sore!