July 16, 2013

Intervallöpning

Trots att vi var uppe sent igår och kollade på The Word (bra film) så gick jag upp idag och gav mig ut och sprang intervaller längs Vätterstrand på förmiddagen idag. Är inte det bästa sättet att starta en dag på så säg :) Kände mig inte nöjd efter det och sprang hem och hämtade gymväskan och fortsatte till gymmet för lite pump i mina arma armar :) Var lagom svettig när jag var klar. Eftersvettningen pågick ett bra tag efteråt med haha. 
Kan inte sluta säga det, men Jönköping är så himla fint. Är så glad att vi bestämde oss för att flytta hit :)

Translation:
Even though we were up late last night and watch The Word (good movie) I was up rather early today and went out for a run. Did some interval sprints along the beach and it's so nice. If that isn't the best way to start the day, then what is :)
I didn't feel complete after that so I went home and grabbed my gymbag and went straight to them gym to work my poor arms as well :) I was sooo sweaty afterwards haha! 
I can't say say it too often- Jönköping is just so nice. I'm so happy we decided to move here :)

No comments: