July 18, 2013

HOT


Idag var det varmt hörrni! Tjena. När jag cyklade till jobbet idag var det liksom 27C redan!! Jag jobbade till 14 sen bar det hemåt för lite häng i solen och sen lite bad (första gången för i år ! YAY! äntligen). ISKALLT var det dock haha. Men skönt ändå :)
På kvällen hade jag & A planerat in ett träningspass och eftersom vi ville springa fick vi vänta till runt 20:00 för att det skulle ha blivit lite svalare (annars hade vi d-ö-t-t). Blev ett varv runt Munksjön och jag var helt slut efteråt. Precis som man ska va :)
Idag fick jag dessutom mycket goda nyheter från jobbet. YES! Så nu känns det som att hösten kommer bli precis som jag vill ha den :)

Translation:
It was HOT today! It was already 80F (27C) when I biked to work this morning at 8am. And that's a lot (for Sweden haha). When I got home after 2pm it was 105F in the sun so I spent some time in the beautiful yellow ball and then we went down for a swim (first time this year! Yay. Finally! ) It was freezing cold in the water though haha, but still nice :)
At night time me & A went out for a run, and I was totally exhausted afterwards- just like one should be :P
Oh, and I got some really good news from work today. It looks as if my fall-plan is going just the way I planned it :)

1 comment:

Kim said...

Glad you had such a good day and finally got to swim!!
Can't wait to hear about your fall plan!