July 18, 2013

Hemma hos oss


Det börjar se lite mer hemtrevligt ut hos oss nu :) 
När jag kom hem slocknade jag framför tv:n i nån timma och efter det blev jag sååå trött (som jag alltid blir om jag somnar under dagtid). Tog mig ut på en liten promenix så jag skulle få lite energi och när jag kom tillbaka drog jag igång lite städ. Förstår inte att det kan bli så dammigt så snabbt ^^
Men det är alltid lika skönt efteråt när det är rent och fint !
Idag blir det vila från träningen. Tar emot, som vanligt- då jag ju älskar att träna (iaf på något sätt varje dag), men jag har sprungit så mycket denna veckan och jag känner att min kropp skriker efter en vilodag. Får bli ett pumppass imorgon innan jobbet istället :)

Translation:
It's starting to look a little bit nicer in our apartment now :)
When I got home today after work I fell alseep on the couch, and when I woke up I was soo tired (as always if I sleep during day time). I went out for a walk to get some energy and when I got home  I started cleaning our place. Don't understand how it can get so dirty so fast haha. 
But it's always so nice when it's done ^^
Today I'm giving myself a day off from working out. It's hard coz I really wanna do something, I mean I love my workouts, but I've been running so much this week and my body is screaming for rest. So I'll pump my muscles tomorrown, before work, instead :)

2 comments:

Kim said...

Your apartment is really cute!!
Glad you gave yourself a rest!

Mamma said...

Glädjer mig att du äntligen har lite blommor, så fint det blev <3<3<3