September 12, 2009

Run Forrest Ruuuuuun

Konstig natt jag hade. Och morgon. Eller a. Jag jobbade ju som sagt igårkväll. Och min värdmamma sa att hon skulle komma hem seeeeent. Så ja, först satt jag uppe som vanligt, men jag blev trött rätt snart så ja gick och borstade tänderna för att sen gå och lägga mig (skulle sova i ett rum jämte där mitt värdbarn sover...) Men som vanligt blir jag pigg av att borsta tanden men ja försökte mig på att somna iaf. Lyckades inte utan jag låg där ett tag, men sen somnade jag antar jag eftersom jag vaknade upp vid 5.30 då jag ställt mitt alarm för jag trodde att min värdmamma måste ju vara hemma då, så jag kan gå och lägga mig i mitt rum istället. Men hon va inte hemma, så jag fick ligga kvar där. Nu när jag tänker på det känns det som en dröm. Ni vet hur det kan kännas ibland, man liksom bara irrar runt och vet typ ingenting och sen i efterhand bara, hmm.. drömde jag det eller inte? hehe. Så va det iaf. Men så vaknade jag vid 7.30 igen och då var hon hemma, så jag begav mig med tunga steg till mitt rum. Somnade om och sov ett par timmar till. Vaknade upp och begav mig ut på en liten (större än liten..) runda. Svettadandes och flåsandes kom jag hem för ett tag sen nu. Känns som jag vill gå och lägga mig igen hehe. Timmarna sen igårkväll har vart lustiga på ngt sätt hehe.

Translation: I had a weird night tonight. And morning. Or well. I worked late last night, and my hostmum said she would be really laaaaate. So I was first just up doing nothing on the computer but I got tired kinda soon so I went and brushed my teeth so that I could go to bed (not in my own, I was suppose to sleep in a room next to my hostkids). But as usual I got all ..well not tired after brushing my teeth , but I gave sleeping a shot anyways. No success , but I stayed in bed anyways.
I did, obviously, fall asleep later cause I my alarm woke me up at 5.30. I thought my hostmum would've been home by then so I could go to my room, but she was not at home, so I went back to bed. When I
think of everything now I'm like all wow what happend tonight haha.. Everything feels like a dream or somehting.. I was all running around and well.. yea, its like I cant rememebr anything either.. hehe.. Strange.
Anways, so I woke up at 7.30 and by then she was at home, so I went to my room. Slept a few more hours and then went out for a long run. Now I'm back and I do feel like going back to bed haha. I'm exhausted. I must say, from last night until now has been like weird in some way... hehe.

1 comment:

Mo said...

ok how can you go running after a sleepless night? you're like my hero