September 16, 2009

MidNightPost

Ja tänkte att jag kanske skulle skriva ett inlägg som inte har med The Killers att göra. Har inte vart mkt sånt det senaste dagarna haha.
Men ja, mkt pågår inte. Ja spenderar mest mina förmiddagar i stolen i klassrummet nuförtiden. Japp, måndag-torsdag mellan 9-12 så sitter ja i skolbänken. Helt ok faktiskt. Jag har redan, efter två dagar skrivit fler prov och inlämningar än vad jag har på hela mitt år typ haha. Och vet ni vad? Det känns bra inne i Victoria. Yes. Saknar jag skolan? Kankse inte, men ja, det känns skönt att "göra ngt vettigt" om dagarna haha. Och ja känner mig rätt.... självsäker (VA?! Victoria? Självsäker?! Ngt stämmer inte här nu...) i klassen. Kan ju ha att göra med att de flesta i klassen (jag snackar min English as second language class) har svårare för engelska än vad jag kanske har... eller så... Men ja, det blir bra i slutändan för alla :P
Och nu har jag precis kommit hem efter att ha spenderat hela kvällen (typ) med Vicky på ett nytt (!) cafe och snackat om livet. Vi är bäst på det. Ne, seriöst- vi ÄR det. Skämtar inte.
OK, dax för Victoria att fundera på om hon ska sova med huvudet över eller under täcket (för att citera farsgubben).
God Natt.

Translation:

I thought I'd write a post that doesn't involve a band that starts with The Ki..... hehe.
Well, not that all that much is happening on the other hand. I spend most of my time before noon in school. Yea, so monday through thursday I'll be studying ESL (english as second language) between 9-12. It's totally ok. I have already, after two days, written more tests and "essays" (well not really an essay, just like a hand-in) than I have during my whole year haha. And you know what? It feels in good inside the body of Victoria. Yes. And does it mean I miss school? Maybe not, but it feels good to actually do and maybe accomplish something during the days. And I do feel quite... confident (WHAT?! Victoria? Confident? Something is not right here..) in the class. Well I guess it has to do with the fact that many of the (let me use the word...) students have a harder time with the english language than what I might have.. or like.. yea. But it's all gonna be good in the end :P And now I just got back from an evening at a new (!) café with Vicky, discussing life questions. Boy are we good at that. No I'm serious- we really ARE good. Not kidding. Ok, well time for Victoria to think about whether to sleep with my head over or under my blanket/quilt. (quoting my dad there...). Well, Good Nighty.

3 comments:

Mo said...

i understand what you mean....tomorrow im starting work AND my svenska class !!!!!!

emily said...

ÄLSKAR DIN BLOGG! btw du är sjukt söt, gillar alla dina bilder & inlägg! <3<3

Valencia Lia said...

Even through I'm not in school anymore,but I understand how you feel :)

Keep smiling girl !

Ohhh yes,my close friends .
We're really good at talking about life questions. And it's really fun sometimes to share different views and laugh at them <3