September 26, 2009

Dreaming of Sweden

Inatt drömde jag att jag åkte hem till Sverige. Det konstiga va att flygresan tog typ 2h. Iaf. Väl hemma så va verkligen allt som vanligt. Det var så verkligt liksom. Nu känns det inte som att jag behöver åka hem, för nu har ja ju redan vart hemma och hälsat på haha. Ne, men ärligt. Det va jättelustigt, för jag var verkligen i mitt hus och träffade alla jag känner och allt. Jag kan ju faktiskt inte säga att jag fick ngn känsla i form av "Åhhhh va ja har saknat Vetlanda och Sverige". Iaf, så lustigt för jag var verkligen hemma liksom. Jag kunde se alla små detaljer i huset och allt sånt. Fascinerande må jag säga, att man faktiskt kan ha sånna drömmar.
Iaf, va ute och sprang innan. Och jag säger då det, man hittar så knasiga saker på vägarna runt omrking. Idag såg jag bl,a ett par trosor, en sko (självklart!) och en mattebok. Underhållande när man är ute, det är det minst sagt. Min hjärna stimuleras som bara den när ja tänker på hur dessa saker kan ha hamnat där. Men det går jag inte in på hehe..
Nu blir det Santa Cruz med Elin & Kajsa.

Translation:
Last night I dreamt that I went back to Sweden to visit. Weird thing though, the flight there took about 2h. Anyways, everything felt SO real. I kinda feel that I dont have to go back and visit now haha, cause I really felt that I was there. No seriosly, it was really my house and I met everyone and well, I can honestly say that I didn't get much of the feeling "Oh, I miss Vetlanda and Sweden sooo much". Neh, sorry Sweden.
But man, it's fascinating that it can feel soo real.

Anyways, I went out running earlier today. And I tell you, I really see the weirdest things when I'm out. Like today, I saw a pair of underwear, a shoe (well, obviously. That's what I tend to see) and a Math-book. Very entertaining when you're out running. My brain stimulates when I try to figure out how these things ended up there... Not gonna go in to any details about that though, hehe...

Now; off to Santa Cruz with Elin & Kajsa.

4 comments:

Mo said...

how can you not miss minus 30 degres in september? ok i might be exagerating.. ;-)

Anonymous said...

Haha what a weird dream :D
And hmmm.. when I'm gonna run I really see nothing special! I'll look better next time ;p

Syed said...

I sometimes have dreams so real I could have sworn they actually happened, it's such a weird sensation. And I always keep a look out for odd things when running! I saw a pair of brand new ballet shoes yesterday morning lying on top of a bin. Hope you're having a beautiful weekend :)

glasruta said...

jag tror den här stan är för liten för dig nu. men roligt att du hade en sådan detaljerad dröm! det är galet vad hjärnan egentligen minns alla små detaljer!