November 17, 2008

Victorias Paradis

Jag har funnit det ! Jag har funnit det ! Jag har döpt det till Victorias Paradis.
USA:s svar till lilla Vetlandas Erikshjälpen ! Jag erkänner, jag har saknat att gå dit på tisdagarna, torsdagarna och lördagarna. Jag har saknat att gå omkring där och leta efter ngt unikt, ngt roligt. Igår hittade jag 2 affärer, rätt små men ändå trevliga (dock va en dyr, va mer typ Gucci-väsker och sånt till billigare), men idag träffade jag rätt ! Thank you Goodville ! Jag såg det, jag klev in. Jag såg ett rum/sal med en masssssa saker. Och jag var nöjd. Men. Jag fortsatte och det fanns mer ! En hel byggnad med en massa skoj ! Åh, jag älskar det ! Jag lovar, jag kna spendera timmar där inne ! Iiihhh... :D
Jag kunde inte hålla mig, även om jag kanske inte ska köpa så mkt, men jag köpte iaf tvp tröjor och ett par shorts. Dessutom gick jag från att vara superglad till... ja, mindre glad. Jag hittade Friends season 3 för 9 dollar! Lycka ! Men så öppnade jag den för att kolla att alla skivor var med, och det var dom självklart inte ! En! En ynka var det i ! Men men, jag fick den för 3 dollar iaf. Alltid ngt hehe...
/Victoria
Ps. Nu har jag fixat mitt Social Security Card. Kommer inom 2 veckor. + det var inte kallt + jag fick bara vänta i 45 min. Ds

No comments: