November 06, 2008

Mmmm.... M&M's (wish it was Marabou though)

Sitter och kollar på Vänner och smaskar på M&M (Mmmm...). Och ja, antingen är det ngt fel på inställningarna i färgerna på min TV, eller så har Rachel (Jennifer Aniston) i Vänner rött hår. Dessa avsnitt har jag inte sett.. hm, sen när färgade hon sitt hår? Well well.. hehe.. Måste kolla upp vilket som stämmer. Kan va fel på färgerna som sagt.... *Nu ser jag också att Kitty (från That '70s Show är med i detta avsnitt).
Btw köpte jag batterier idag, och så hittade jag en massa batterier på Target i en hylla med rea. 4 batterier för $1, och ja tänkte "va bra" och köpte på mig 5 paket (eftersom det inte fanns några rechargeable). Och jag går ut i bilen och sätter i batterierna, läser på paketet att det står: "Ideal For Low-Drain Devices". Bra Victoria, Bra köp. Jag satte i mitt första 4-pack för cirkus 4h sen och har tagit en del bilder, och nu är dom batterierna döda haha. Lyckat värre. Aja, ja har iaf 4 paket till ;)
/Victoria

1 comment:

Rabbi von Sydow said...

Vanliga batterier funkar typ inte alls med digikameror. Räcker kanske 50 bilder eller mindre om man tittar på skärmen mytcket.

Köp laddningbara på 2200mpAH eller mer, Kostar btw 30:- styck på Teknikmagasinet ;-)