November 06, 2008

MidWeek Pix

Idag var en otroligt slapp dag. Ja va ledig från 8.30 till 14.45 (hände iofs lite däremellan så ja va "tvungen" att va hemma, men det spelar ingen roll hehe). Sen bar det hem och A gjorde sin homework, sen bar det iväg till fotboll och så satt jag bara där och kollade på (och åt min middag som bestod av en delish sallad från Whole Foods - Yummie- och läste Us Weekly :P)
På onsdagar har nämligen A:s pappa honom efter fotbollen och tar me han och käkar middag och så, så då är jag off liksom. Nice.
Nu ska jag kolla på ANTM och kanske hoppa i säng lite tidigare.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Hehe, var tvungen att Googla "ANTM".

Här är det morgon nu! ;-)

Anonymous said...

hihi, fast jag tycker om snön ibland. har kommit på att det är ganska mysigt, bara man har mcket kläder på sig så man slipper frysa! :D hur varms är det där nu?