November 23, 2008

I'm here !!

Japp, nu är jag framme i Las Vegas.
Flyget igrå gick bra och allt, så jag var här runt 17... då blev jag upphämtad och sen åkte vi till en person som dom kände här... och så åt vi middag hos dom, i deras hus. DUDE VILKET HUS !! Det hus jag kan tänka på är lite Jessica Simpsons hus i Newlyweds (haha, det liknar det). Hur stort och fint som helst ! Herregud.. pool, gym, biljardbord, utsikt över Las Vegas downtown, han hade 5 bilar, 2 mc, 1 båt och 2 fyrhjulingar- allt (förutom 3) i ett garage (stort !!!). Hur fint som helst var det, typ toaletterna och ja... tusan. Han var inte fattig om man säger så!
Och vi bor i hans hyrlägenhet som han har här med. Skitfint är det (mamma och mina systrar skulle gilla denna inredning; det mesta går i beiget ;P )
Las Vegas är cooolt, och jag har inte sett 1% än typ.
Och igår träffade vi en svensk/amerikans familj.Jag hörde en mamma prata svenska med hennes unge och så gick vi fram till dom och började prata. Hon bodde här i Las Vegas med hennes man och barn. Inte varje dag man stöter på svenskar i Las Vegas haha...
Victoria

1 comment:

glasruta said...

fy vad underbart! jag är så avundsjuk och jag längtar inte bort mindre när man läser hur underbart du har det! njuuuut!