November 05, 2008

Obama For President

Idag var det en stor dag för The United States of America. Presidentvalet har man helt klart märkt av de veckor jag vart här. Vote for McCain, Vote for Obama har det vart skyltat överallt. Och idag var dagen med stort D här.
Jag satt uppe med I & A (min hostfamily) och tittade på CNN. Spännande liksom. Och tillslut kom beskedet att Barack Obama "was elected president". Bra, säger jag. Även om jag inte har vart så jätte insatt har jag ändå alltid tyck Obama. Och dom flesta jag vart omkring här tycker om honom mest, och bäst. Så det var bra.
Annars har dagen rullat på här. Idag skjusade jag A till siminigen, och tusan vid klockan 6 här är det kolsvart ute. Usch, jag hatar att köra i mörker, men det blir till att vänja sig liksom hehe..
Och det är så lätt och lugnt detta jobb. Så jag kan tillägga att jag trivs super här.
Ngt som är jobbigt är att jag inte har något batteri till min kamera. Måste inhandlas desperat haha.
Ha det bäst folket.
/Victoria

No comments: