November 22, 2008

Rubrik

Idag fick jag ett nytt skrivbord till mitt rum. Najs. Innan har ja suttit med min dator i sängen och det har vart lite halvbökigt, men nu så.. en massa förvaring kom på köpet och det behövs alltid !
Sen så lät jag A va i skolan och leka lite längre, då gungade jag under tiden. I solen. Härligt.
När vi kom hem bestämde vi (jag) oss för att rensa hans böcker, för han fick en större bokhylla så då va jag på G och ordnade med det... jag kan få panik om inte böckerna står i en bra ordning eller typ i storleksordning... det är jobbigt när det är typ en bok som sticker ut längre än dom andra eller om ngn inte har en rygg så den måste vändas liksom... det förstör så mkt haha... men ja fick ihop det rätt bra, så jag är nöjd ! Haha...

Sen smakade jag M&M mint idag. Den va ok, dock gillar jag M&M peanut mer :D . MEN! Självklart lämnade jag min påse på mitt rum och än en gång var hunden och naffsade i min påse ! Va tjyven alltså ! Vilken hund vi har.
/Victoria

No comments: