June 02, 2014

Löpstegsanalys

I lördags efter att ha kollat på Stockholm maraton fick jag superlust att göra löpstegsanalys på mig själv igen. 
Vi lärde oss det i skolan för ett par månader sen och där fick vi en djupgående syn på vår egna löpstil och varandras. Riktigt nyttigt och intressant. 
Idag är jag hemma och är sjuk. Helt fel vecka att vara sjuk då jag ska till Linköping på torsdag. Men hoppas på att jag kan vara återställd tills dess- såklart! Började känna i min hals igårkväll och inatt har jag knappt kunnat svälja. Så himla typiskt! Har inte vart sjuk på hur länge som helst men nu denna veckan tyckte tydligen min kropp att det skulle passa bra. SUCK! Men jag ska kurera mig som bara tusan, vila, dricka mycket, och ja allt det där man "ska" göra ^^

Translation:
Stockholm marathon was this Saturday and I watched it on TV and after that I really felt like doing running analysis on my self.
We learned that in school a couple of months ago and it's really interesting and good for you to be aware of how you run and place your feet, knees and hips!
Today I'm home from work, I'm sick. I started feeling my throat last night and during the night I could barely swallow. So typical! I haven't been sick in a long time and then my body decides to get sick the week I'm going to school! Hopefully I'll be ok by Thursday when I'm going to Linköping! I'm gonna fight for that! ^^

1 comment:

Audrey Allure said...

Hope you feel better soon!

http://audreyallure.blogspot.com