June 23, 2014

Back attack!

Efter 3 dagars ledighet var det idag dags att hoppa upp och vara på jobbet vid 7. Var extremt arg på mitt larm när det ringde imorse haha, men efter en dusch och lite frukost så var jag fylld med energi! 
Efter 9h på jobbet kom jag hem, satte mig ner i soffan (misstag) och blev supertrött. Men jag var ju inställd på att jag skulle köra värsta göttiga ryggpasset idag så jag tvingade mig dit, med trötta ögon men en energifylld kropp. Och gött vart det! Körde massa chins som jag inte gjort på jag vet inte hur länge. Måste på't igen ! :D
Nu ikväll har jag suttit med lite dokument, virrat runt lite i lägenheten och tja, nu är jag bra allt trött. Är ledig i helgen så blir en "normal" arb.vecka för mig med ledig helg och allt ! Tummen upp!
Translation:
After 3 days off it was time to get up early today and be at work at 7am. I hated my alarm when it started ringing this morning but after a shower and some breakfast I was as good as new ;)
After 9h at work I got home, sat down on the couch (mistake) and got soo tired haha. But I had planned an awesome back-workout this evening so I couldn't back out from that. So with very tired eyes but a energetic body I hit the gym and did great! Lots of pullups, haven't done that in a while! Gotta get back at it :)
It's nice that I have a "normal persons working hours" this week with work mon-fri and a weekend off ! Thumbs up to that ! :)

No comments: