June 03, 2014

Thank God for Kan Jang!

Kontrast. I söndags var det strålande sol när jag gick till jobbet och idag är det grått, trist och regnigt. Sådär väldigt Svenskt liksom ^^
Jag mår iaf bättre idag ! Tacka vettja Kan Jang! Är inte helt 100%ig men jag kan iaf göra saker utan att få spräng-huvudvärk som jag hade igår så fort jag gjorde en normal-snabb rörelse. Så det går framåt iaf. Halsonten är borta, men lite slem finns ff kvar ;) haha.
Idag är jag ledig från jobbet så det var tur att jag inte behövde sjukskriva mig två dagar iaf! Idag blir det fortsatt fokus på att vila upp mig, men jag måste även köra ett sista ryck på plugget. Sen hinns det inte mer! För imorgon jobbar jag och på torsdag är det dags för avfärd! GALET! :D
Hoppas ni har en bra dag iaf ! (vilka ni nu är som fortfarande läser min blogg haha... ibland funderar jag på varför jag bloggar och om det ens är någon som läser- det ser jag ju iofs att det är men ändå... men antar att jag tycker det är rätt skönt att skriva av mig ibland ^^ känns dock som att jag inte haft ngt intressant att skriva sen jag kom hem från USA... vilket är snart exakt 4 år sen?! men tydligen finns det några arma stackare som tycker det så det är ju roligt iaf :D)

Translation:
Contrast. On Sunday the sun was shining when I walked to work and today is just a very grey, dull and rainy day. Very Swedish ^^
At least I feel better today. Thank God for Kan Jang! I'm not 100% yet, but at least I don't have a killer headache and I can move in a normal speed without my head blowing up lol. So at least it's moving in the right direction :)
I'm off today so it's good I don't have to have two sick days from work. I'll be focusing on getting more rest today but I also have to study- it's the last day that I'll be able to prepare for the test on Friday! Coz I'm working tomorrow and then I'm leaving on Thursday! CRAZY! :D
Hope you're having a good day! (whoever you are reading my blog haha... sometimes I wonder why I still blogg and if there's still people reading it- I mean I can see there is but still... I guess I just find it nice to sit down a few minutes and write stuff... ^^ though it feels as if I don't have anything interesting to write anymore since I came home from the States.. which is like 4 years ago now?! But apparentely there are still people who enjoy reading which is fun :P)

1 comment:

Kim said...

Well, you know I enjoy reading your blog! I love hearing about your school, work, workouts, time with BF....
Bummer on the headache - hope it is well enough for you to study!