June 29, 2014

Mexican Fiesta!

Igår hade vi 25års fest för Calle. Och vilken kväll säger jag bara. Jag hade så fruktansvärt roligt. Jag behövde verkligen komma ut och leva lite efter all skola och jobb och depp haha. Så himla fint! Blev inte många bilder dock ^^ Jag var upptagen med att ha kul ;)
Började med mexikansk mat och så hängde vi hos C&E hela kvällen tills vi valde att gå ut på Bongo. 
Blev verkligen en superkväll, och när jag traskade hem 03:45 var jag så himla nöjd och glad.  Så himla kul att träffa massa gamla (klass)kompisar som man träffar typ 1 gång per år. 
Idag mår jag prima och ska njuta av denna lediga söndag och ladda för en ny jobbvecka imorgon!

Translation:
Last night I went to a party for a friend who turned 25. What a night ! I really had a blast. I really needed to get out and just live a little after everything with school and work and being low haha. So freaking nice! I didn't take a lot of pictures though ^^ I was too busy having a good time ;)
We started off by eating yummy mexican food and hung out at their place all night, and then we went out to a bar. 
It turned out to be the best night in a long time and when I walked home at 3:45am I was so happy. It was so much fun to see some old friends as well, people I see like once a year. 
I feel great today so I'm gonna enjoy this Sunday off and reload for a new work week tomorrow!


1 comment:

Kim said...

Mexican food is the best!!
I'm glad you had a great time - you needed a "let-down."