April 14, 2013

Thumbs-up kinda day :)

Om ni har haft hälften så bra dag som jag har borde ni haft en grym dag! :) Åh älskar sånna här dagar! Solen har skinit hela dagen och innan jag begav mig ut och sprang runt sjön gjorde jag A's träningsschema för kvällen, och för att testa det gjorde jag det själv efter min löptur! Om jag är slut?! OH JA :D Slut och glad är det rätta :)
Dagens tanke: Fiskpinnar är underskattade! Mums :)

Translation:
I've had the best day! If you've had half as good day as me you would have had an awesome day :) Love days like this!
The sun has been shining all day, and before I headed out for my run I made a workout session for A tonight and when I got home from my run I tried it out. And it's a killer! If I'm tired?! Heck yes :D Tired and happy!
Thought of the day: Fish sticks are underestimated. Yumm :)

1 comment:

Audrey Allure said...

Love days like those!