April 21, 2013

Första utomhusfikan!

Igår la jag mig faktiskt på våran trädgård här, och det resulterade i att mitt ansikte brände framåt kvällen :D Den känslan är ju bara för underbar ! Haha. Och så smorde jag in mig med after sun och Andreas sa att jag luktade semester! Mmmmm :)
Denna söndag blev inte sämre, första utomhusfikan i år, promenad i solen, träning med Andreas och en allmänt underbar dag helt enkelt. Solen sken som bara den och jag kunde inte må bättre! 
Att det dessutom bara är 5 dagar kvar tills flytten gör inte saken sämre :P

Translation:
I was out in the sun for a couple of hours yesterday and it was just sooo nice! In the evening I could feel my face burning haha! Awesome feeling :P Then I but some after sun on and A thought I smelled like vacation :)
Today was even better. First time being able to sit outside at a café and it was just wonderful! And then a nice walk in the beautiful weather and an outside workout with Andreas. The sun was shining so bright and I couldnt feel better :)
The fact that it's only 5 days until moving doesnt make me feel worse :P

1 comment:

Kim said...

I tried to sit outside in the sun today with a book but the wind was still too cold - hopefully soon!
Glad you have had such nice weather.