April 20, 2013

Aren't we stylish?!

Åh bästa fredagen på länge ! Ninnie kom på dagen och det blev att vi körde ett träningspass på en gång.. köttade massa ben och lite mage med :) Sweet!
Lagade god mat, kollade gamla filmer (på oss själva haha), kollade film (Premium Rush- O.M.G älskar den!!) och chillade ! Underbara människa! Saknar att ha min bästa kompis nära mig, kunna prata om allt när som helst och förstå varandra precis som vi gör. Jag HOPPAS VERKLIGEN att flytten till Jönköping kommer göra så att vi träffas oftare ! Jag tänker iaf se till att det blir så! Kommunikationen Växjö-Vetlanda suger ju, och det är bättre Jönköping-Vetlanda så bara det är ju positivt :) Jag har redan planerat in att tvinga  Ninnie & Samuel till bowling i Jönköping och även en skaka-rumpa kväll med Ninnie! 
Kolla förresten hur sjukligt snygga vi var igår på kvällen! Här snackar vi STYLISH! :D Haha love it. 

Translation:
Best Friday in a long time! Ninnie got here mid-day and we went to the gym right away.. bunch of squats and lunges and abs :)
Cooked  a good meal, watched old movies (of ourselfs haha), watched Premium Rush (O.M.G I loved that movie!) and just hung out! Love her! I really miss having my best friend here, being able to talk about anything and just understanding each other in a way no one else does. I REALLY HOPE that me moving to Jönköping will bring us closer, or like that we're gonna be able to see each other more often. I'm gonna make that happen! The public transportation Växjö-Vetlanda sucks, but it's better from Jönköping, so thats good :) 
Oh btw, look at our awesome outfits we put on last night !! Haha love it! :D

No comments: