April 04, 2013

Color bomb

Åh när solen tittar fram så mycket som den gör nu blommar alla färger i (och på) mig upp and I just love it! Jag har på mig mycket färger året runt, men nu blir man ju ännu gladare av det! Åh åh åh!
Imorgon beger jag mig till Vetlanda igen för på Söndag drar familjen till Ullared och det ska bli mys! Dock kommer jag tyvärr inte handla särskilt mycket, måste ju spara cash till flytten å sådär, men något kommer jag säkerligen fynda :) Kul ska det bli iaf!
Igår begav jag mig ut på en löptur runt sjön, och det var så underbart! Sen la jag mig på en parkbänk och solade. Hur underbart?! Förhoppningsvis blir det en repris på det idag!

Translation:
When the sun is showing it's color I wanna show my colors too! I just love it! I mean I wear a lot of colors all year round, but now it just brings so much more happiness to it! Ah ah ah! :)
Going to Vetlanda tomorrow again, coz my family is going to "Ullared" (a place to shop cheap) and it's gonna be really nice! Though, I'm not gonna buy much since I need to save a lot until we're moving at the end of the month, but I'm sure I'll bargain something :)
Oh, I went for a run yesterday around the lake, and oh my it was just wonderful! Then I took place on a park bench in the sun. How awesome?! Hopefully the same thing will happen today !

1 comment:

Helena said...

Häftig du är i alla färger! Jag håller med dig att färg sprider glädje:) Kram