April 12, 2013

Bon Vivant

Två underbara dagar då både jag & A har varit fria från måsten. Vi kom överens om att vi är väldigt grymma livsnjutare, sovit länge, kollat på flera flera Vänner-avsnitt. I onsdags var vi dessutom aktiva och springiga heeela dagen!
Första passet drog vi ut på en löprunda runt sjön och med A's tempo klarade jag det ungefär 2min snabbare än de förra gångerna. My god säger jag bara! Efter det blev det lite trädgårdsträning á la Victoria för att sen hoppa in i duschen, äta lite, vila lite. 
För sen ett par timmar senare begav vi oss ut på ett back intervallpass á la Andreas style. My god #2 !! Det var det jobbigaste jag har gjort på länge. Ni vet den känslan när det liksom inte GÅR lyfta sina ben en cm till, eller typ som när man drömmer att man blir jagad och man försöker springa men det inte går...SÅ var jag tillslut. Om det hade vart verklighet igår och jag hade blivit jagad av en varg, ja då hade jag blivit slukad haha! Vi vet hur vi pushar varandra tills vi nästan spyr det är en sak som är säkert :D love it.

Translation:
Two wonderful days where both me & A have been home together and off work. We also figured we really enjoy the little things in life, like sleeping in, watching several episodes of Friends etc. And on Wednesday we were also very very active and we run soo much! 
First workout we did distance running around the lake. Made it like 2 mins faster then when I run alone. His speed killed me haha! The did some bodyweight workout on the lawn á la Victoria style. 
Then we went home, ate some and took a shower... coz a few hours later we went out again and ran up and down a hill. And O-M-G I couldn't feel my legs afterwards. You know that feeling where you just cannot lift your leg an inch more, or like when you sometimes have a dream where you're running away from something and you just cannot seem to move. That was me. Let me tell ya, if I would have been chased by a blood sucking wolf I would have been dead haha. We definetely know how to push each other beyond the limit! Love it :D

No comments: