February 16, 2013

Work those arms!

Häromdagen körde jag och Andreas lite träning här hemma. Och igår fick jag i uppdrag av Andreas att vara hans PT. Sagt och gjort. Jag gjorde ett träningsschema till honom och i slutet av passet var hans biceps, triceps och axlar helt genomkörda, och jag hade en trött liten klient som andades tungt :D Då lyckades jag iaf :P Awesome! 
Idag har han åkt till Vetlanda och jag kommer inte få se honom förrän söndagkväll. Suuuuuck! Jag får helt enkelt underhålla mig själv på gymmet :D (aldrig fel :P). 

Translation:
The other day me and Andreas had a little workout session at home. And yesterday we were at it again, although the terms were different, because he had asked me to be his personal trainer and set up a session for him. Well said and done, and after an hour or so working his biceps, triceps and shoulder he was totally exhausted ! Sweet, I did my job well then :D Awesome!
Today and tomorrow I'm gonna be all alone here coz Andreas is going to Vetlanda for the day and tomorrow he's going straight to work... So I guess the gym better watch out, coz I know where I'm gonna spend my time this weekend :D Haha ! 

No comments: