February 05, 2013

Guys, it's too much

Jag hade mig en mycket trevlig helg hemma i Vetlanda. Kom hem vid typ 5 på morgonen natten till måndagen. (Super bowl) Matchen var hur spännande som helst i slutet, tyvärr förlorade mitt kära San Francsico ! Oh well, jag hade det trevligt hemma hos Samuel med sällskap av fint folk! 
Fick hoppa in och jobba en sväng i Vetlanda på mitt älskade H&M igår innan jag drog mig hem till Växjö. Borta bra men hemma bäst ändå va ;)
Jag har snappat upp något... på gymmet... Jo ni förstår att på mitt gym där jag gymmar i Växjö, på Fitness 24 Seven, där är det inte tjejerna som har djupast urringning. Nej, utan det är killarna överlägsna på. Asså, jag tycker linnen som har rätt djup urringning är snyggt på killar (som kan ha det!) men när urringningen går ner som man ser deras bröst och nästan ner till naveln typ då är det bara... inte snyggt att se på. För nån. 

Translation:
I had such a nice weekend in Vetlanda. I got home at like 5am on Monday morning after the Super Bowl game. It was suuuch an exciting game, but unfortunetly my beloved San Francisco 49ers lost! Oh well, I got to spend some time with awesome people, which is always nice :)
Guys, I've noticed something... at the gym... You see, at the gym I'm going to, it is not the females that has the most cleavage.. Nooo, the men win that category big time! Seriously, they have shirts that shows their man boobs and like the cleavage goes down to their bellys. NOT OK. I mean I like when shirts are cut low, but this is just too much. 

No comments: