February 23, 2013

It feels like weekend

Andreas och jag lekte lite på Oxgrillen häromdagen :P 
(we played with straws at a restaurant the other day haha)
HELG! Och för en gångs skulle känner jag skillnad på helg och vardag då jag har jobbat hela veckan. Det har varit sjukt intensivt och på kvällarna när jag kommit hem har det vart kortslutning alltså haha. 
Igår när jag kom hem hade Andreas stått och lagat ihop veggo hamburgare m bröd och blåbärspaj med laktosfri vaniljsås till oss. ÅH BÄSTA! :)
Hängde framför Vänner i ett par timmar sen slocknade jag stenhårt haha.
Idag blir det några timmars jobb på Lagerhaus dock innan jag egentligen tar helg. Men det är lugnt, ska bli kul att vara där ett par timmar idag och återgå till något jag faktiskt känner mig bekväm i att göra haha. 
Helgen kommer sen bestå av träning idag med Andreas och imon är vi båda lediga, sen ska jag sätta ihop lite träningsschema till diverse folk och migsjälv inkluderat :) Sweet!

Translation:
WEEKEND! And for once it feels as if it actually is weekend since I worked everyday of this week. It's been sooo intensive and at night when I've been a mess and been sooo tired haha.
Last night when I got home Andreas had made veggie hamburgers for us and then blueberry pie for dessert. BEST ! :)
We watched a couple of episodes of Friends and then I passed out haha. 
I'm gonna work a few hours at Lagerhaus today, so it's not really weekend-weekend for me yet haha but soon. It's gonna be nice to work there for a change this week and do something I actually know haha.
The weekend is gonna consist of workout tonight with Andreas, then tomorrow as well probabaly since we are both off, then I'm gonna write some workouts for a few people, including myself :) Nice!

2 comments:

Kim said...

Your snow picture looks similar to our snow!!!
Enjoy the weekend!

lovisa/polichinelle said...

oxgrillen? växjö? kul, hej från en annan växjöbo!