February 03, 2013

Super Bowl Weekend!

Igårkväll blev det häng med syrran... Vi hade köpt hem pizza och satt och gottade oss och kollade på Ted Hon hade inte sett den, och jag har sett den på bio innan, dock var jag väldigt trött när jag kollade så ja ville se den igen :)
Dock var jag ett rätt tråkigt sällskap då jag somnade vid typ 10-tiden haha. Har varit så gräsligt trött på kvällarna den senaste tiden. Så tråkigt ju! Haha, jag gillar ju att vara uppe på kvällar. Oh well.
Idag gjorde vi oss en lite kladdkaka innan vi begav hos hem till min andra syrra, Jessica m familj för lite kalasfirande. 
Ska lägga upp några bilder på deras alla hundar. Asså dom är så söta så jag dör! :)
Carro o jag hann även med ett pass på gymmet med Tabata övningar and OMG sjukt jobbigt men sååå gött!
Nu om ett par timmar ska jag hem till Samuel och kolla på Super Bowl matchen. Så klart hejjar jag ju på mitt kära San Francisco 49ers! Go Go Go!! (Om jag klarar att hålla mig vaken hela matchen- som börjar 00:30 blir jag impad haha!)

Translation:
Last night I hung out with  my sis.. We bougth pizza and watched the movie Ted. She hadnt seen it before, but I saw it in the movies a couple months ago, but I was really tired when watching it so I wanted to see it again :)
Though, I was boring as company coz I fell asleep at like 10pm haha. I've been so insanely tired in the evenings lately. It's boring, coz I really like being up at night. Oh well...
Then we made a chocolate cake before heading to my other sister and her family to celebrate my nephews birthday.
I'm gonna post some pictures of their dogs later. OMG they are so cute I die!! Haha! :)
Caroline and I also had time to hit the gym in the afternoon. We did some Tabata excerices and it felt gooood! :D
In a couple of hours I'm going home to Samuel to watch the Super Bowl game. And of course I want my San Francisco 49ers to win ! Go Go Go!! (If I manage to stay awake the whole night I will be pleased haha  since the game-here- starts at 12:30am haha)

No comments: