February 17, 2013

A very good phone call

Sitter och streamar Biggest Loser (US) (gamla avsnitt) och alltså, det finns inget mer inspirerande program än det. Deltagarna är helt underbara och tränarna-omg. Tänk att få vara tränare där liksom! My God säger jag bara !! D-R-Ö-M-M-E-N. Haha en vacker dag kanske ;) 
Gymmet blev min vän igår och jag varvade explosiv styrka med löpning. Dock var min kropp väldigt utmattad, så jag lovade mig själv en vilodag idag. (måste bli bättre på det.)
Fick dessutom ett lyckosamtal igår förmiddag! Jag har fått en deltidstjänst på Kungsängen här i Växjö! WOO! Lagerhaus har ju lugnat ner sig lite nu efter jul och sådär så det blir tyvärr inte så mycket där, och det känns riktigt kul att få testa något nytt!
Jag däckade framför tv:n igår vid typ 22, vaknade (med ljusen fortfarande tända :O) 1h senare och gick och borstade tänderna då haha. Sen sov jag jätteoroligt hela natten (har jag blivit en sån tjej som inte kan sova utan sin snuttefilt aka pojkvän nu?? haha. Jag är gullig :P). 
Har idag suttit med min presentation som jag ska för Andreas, jag skulle välja ett område av intresse och jag valde då löpning. Så nu ska här forskas :)
Ha en bra söndag till alla fina!

Translation:
I'm streaming old seasons of The Biggest Loser  and maaan no other show is so inspiring! It's crazy. I just love all the contestants and the trainers- omg. What a dream to work as a PT on that show :D
The gym became my friend yesterday and a did some weight lifting and running. Though my body was really out of shape and tired so I promised myself a day of rest today (gotta get better at that).
Oh, and I got this really awesome phone call yesterday morning btw! I got a job at a bed store here in Växjö! WOO! My other job wasnt really giving me all that many hours now after the holidays. So it's exciting to try something new! :)
Haha I was so tired last night, I fell asleep at like 10pm (still with the candles burning) and woke up an hour later. Went and brushed my teeth and fell back to sleep. But I slept really bad, woke up all the time (have I become one of those people who cannot sleep with their blanky aka boyfriend?? Haha I'm so cute :P)
And for today, I've started my presentation that Andreas is making me have, I'm gonna choose a subject of interest, and I've chosen to write about running. So here I go :)
Have a nice Sunday, everyone!

2 comments:

Winnie said...

Well done on the new job!! Hope you had a wonderful weekend Victoria :)

Anonymous said...

Du har säkert någon behaglig åsikter och synpunkter. Din blogg ger en ny syn på ämnet.