August 13, 2008

Snart allt FiXaT

Så ja, igår beställde jag en datorväska, jag budade hem ett usb-minne och även en ny router (since my last didn't work). Så nu är nästan allt komplett till min dator... Ska bara se till och få över allt jag vill ha som jag har på den stationära, så som bilder, musik och program... Sen funderar jag helt ärligt på att ominstallera operativsystemet till XP. Säga vad man säga vill om Win Vista, men bättre tycker jag nog inte att det är. Ser bara lite flashigare ut, men jag trivs med XP. Dessutom tar det bara extra plast på datorn och gör den söligare... Aja, får se vad jag gör.
Just nu sitter jag och inväntar solen. Det ska bli rätt skapligt idag, och jag ser utanför en blå himmel träda fram. Ska nog gå ut och sätta mig och pressa så mkt det går hehe..
/Victoria

No comments: