August 31, 2008

Photoshoot and lost shoes on the way

Idag har jag vart borta hela dagen och tagit bilder... jag är fortfarande lååångt ifrån bekväm med det, men vad ska man göra (öh?) haha..
Det tog 70 min dit (och tillbaka samma långa väg med), det var mkt segt att köra ska ni veta. Jag hade ingen bra skiva med mig i bilen, och volvon har urdålig radio dessutom, så valet stod mellan att lyssna på pappas nationalteatern-skiva eller p4. Det blev en mix. Jag gillade inget av det.
Jag upptäckte på vägen, i min ensamhet och trötthet, skor påvägen utmed vägkanten. På 70 min bilkörning upptäckte jag 3 olika par skor liggandes vid vägkanten, på olika platsen. Alltså inte 2 kompletta skor då, utan ½ par skor. Det fick mig att fundera; hur tappar folk skor egentligen? Märker man inte det? Hade dom en sko i en väska/kasse etc, och den ramlade ut därifrån? Var denne ute och gick och så trillade skon av och man bara fortsatte gå? Kan inte tänka mig det. Det är Victorias lilla fundering för dagen.
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

hm very wierd? btw kvantum mumma