August 05, 2008

Ny familj

Fick ett mail idag från en familj som hade blivit matchad med mig via Cultural Care. Annu en gång en familj på östkusten... Är det där jag vill vara? Nej. Liksom, okej att det är många som vill vara på västkusten, det är ju liksom självklart förståeligt, men att jag bara ska få matchningar där.
I vilket fall så ska dom ringa mig imorgon vid 3 tiden... So I'll better be home. Ska ju självklart ge dom en chans. Barnen var på 3 år och sen hade dom en som var 1 månad. Alltså, jag vet inte riktigt... jag funderar på om jag ska maila CC och säga att jag helst inte vill ha barn under 2 år. Jag har ju satt det för att jag har haft hand om barn under 2 år och då sa dom att det är lättare att få matchningar eftersom många familjer har barn under 2 år... Så a, ja vet inte riktigt hur jag ska göra... Kan ju maila och se vad som säger...
Men jag vill verkligen inte vara på östkusten. Då kan jag nästan lika väl stanna i Sverige. Typ.
/Victoria

No comments: