August 14, 2008

Att läsa på...

Sitter och läser en massa på olika forum om Bulgarien... Känns som att allt jag hört om det landet är att man blir rånad, man ska vara försiktig ochsåvidareochsåvidare...
Jag blir glad när jag läser folk som skriver att dom har haft det helt underbart där och att dom inte blivit rånade och att allt bara var bra. Sånt är roligt att läsa.
Men vet ni vad, jag tror inte jag ska läsa mer om vad folk har och skriva. Faktiskt. Det är bättre att åka dit utan att veta vad man ska akta sig för (sjlvklart ska man vara försiktig och så, men vi är inte dom vanliga gå-ut-och-festa-och-supa-sig-full-tonåringarna heller). Vi åker liksom inte dit för att festa. Vi vill ha sol och bad. Vi må vara naiva, men försiktighet är en del av vår vardag. Så, jag tror inte jag ska bry mig om allt dåligt som skrivs. Jag läser bara dom braiga saker. Då är jag nöjd.
Ikväll blir det middag på crewet på campingen.
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

jag hade det toppen när jag var i bulgarien :)
hur går det med familjeletandet då? :)