August 16, 2008

Just Awkward

Alltså det är så pinsamt när man sitter i receptionen på campingen och så kommer en chef. Man har inget att säga och när man säger ngt blir det bara fel. Och chefen (i fråga) står bara där typ ett tag utan att säga ngt han heller. Det blir så pinsamt. Och nu då har jag min dator här och kollar på film och det kändes lite dumt att jag sitter på mitt jobb och kollar på film haha... Men han bara "a va bra att du har lite underhållning, här var det ju väldigt lugnt". Hoppas att han inte var ironisk eller nått bara hehe.. Fast det är dött här nu så...
Ne, nu ska ja fortsätta kolla på film... och jag kan ju lika väl slänga in en väderprognos för Bulgarien när vi är där :D (med väldigt bra kvalité. not. hehe.. men man kan se stora solar och jag är nöjd).
/Victoria

No comments: