September 19, 2013

Repeating

Var hemma en snabbis i veckan, alltid trevligt att hälsa på där :)
Nu sitter jag däckad i soffan och väntar på att A ska komma hem. Jobbat långpass idag och det vill mina ben tala om med kramp som heter duga. Får nog ta fram mina puppy-eyes och fråga om en lite benmassage när killen kommer hem ^^ 
Imon är jag iaf ledig. Ska ladda upp inför jobb lör-tis. Sen blir det Linköping för PT skolan på onsdag! JA, JAG TJATAR- men jag är ju så PEPP! :D

Translation:
I went home the other day to visit my family. Always nice once in a while :)
Now I'm at home, on my couch and waiting for A to come home. I've had a long workday and my legs keep reminding me of that with cramping/hurting legs and feet. I think I might have to bring out my puppy-eyes and ask for a leg massage later when he comes home ^^
I have a day off tomorrow, and I'm gonna recharge for the weekend, I'm working saturday until tuesday, and then I'm going to Linköping on wednesday for PT school ! YES, I KNOW I KEEP WRITING THAT- but I'm just so EXCITED :D

No comments: