September 14, 2013

These shoes are made for walking

Ja, det blir till att gå fram och tillbaka till jobbet nu, tills jag har hittat mig en ny cykel. Igårkväll sprang jag hem och det var riktigt nice. MEN, jag saknar min cykel :( Det känns så himla taskigt att någon eller några har tagit något som är mitt liksom. Inte alls rättvist. Men men, vad gör det om 100 år?! typ...... 
Ledig två dagar i rad nu, och det är rätt gött. Blir en sväng till Vetlanda på måndag iaf, enda som är planerat.
Hejdå och trevlig helg!

Translation:
I have to walk to and from work from now on. At least until I've found a new bike. Last night I ran home from work at 8pm, and that was really nice. BUT, I miss my bike :( It feels really sad that someone took something that belongs to me. Not fair at all. Oh, well it'll be forgotten in a 100 years... kinda .....
I have two days off now, and that's pretty sweet. I'm going to Vetlanda on Monday, but that's all I have planned. 
Have a great weekend ! 

1 comment:

Kim said...

Such a bummer about your bike but at least it is a great reason to get more walking/running in!!