September 11, 2013

Kvällstankar

Titta så fin Munksjöns solnedgång var ikväll, var ju tvungen att knäppa en bild när man går förbi nått så fint :)
Nu mina kära vänner är det endast 2 veckor kvar tills det är den 25 september och dags att fara till Linköping för PT skola. Tjohoo!! Längtar så jag håller på att spricka. Äntligen påbörjar jag ett nytt kapitel, äntligen gör jag något med mitt liv. Något jag velat i så många år, och nu, äntligen, sätter jag igång.
Jag kommer ihåg när jag var på besök på skolan i januari och egentligen ville börja på vårterminen, men att det blev lite mycket då med flytten till Jönköping samtidigt och så, och att jag bestämde mig för att köra på hösten istället. Men då var det såååå himla långt till hösten 2013. Men nu är den ju här. Hösten, 2013. Käre tider.
Ska bli riktigt kul att samtidigt som jag är där få bo hos fina Erica, och få lite kvalitetstid med henne med. Två riktigt bra flugor i samma smäll :)

Translation:
(Look how beautiful the lake was in the sunset tonight, I just had to snap a photo :) )
Now, there is only 2 weeks left 'til I'm starting PT school. Woo! I'm so excited, I'm gonna burst :D Finally I'm doing something new, I'm starting a new chapter of my life. Something I've wanted to do for so long, and now finally I'm doing it. 
I remember when I went to visit the school in January and I had the intentions to start in the spring, but I felt that it would be too much with our move to Jönköping and all, so I decided to start in the fall of 2013 instead, but it just seemed so far away at the time. But now it's here, fall of 2013 is here. Oh dear. 
It's gonna be really fun to stay with my friend Erica, who lives in the same city as my school, and get some quality time with here when I'm there :) Yay good times coming up!

1 comment:

Kim said...

WooHoo - so exciting to be starting a new chapter and part of your life. And how great that you have a friend to stay with during the week.