September 04, 2013

Obama in Sweden

Idag var jag seg hela dagen på jobbet, och när jag kom hem fick jag värsta huvudvärken och nu tror jag att jag har migrän. Bläääää. Tur jag har världens finaste man som lagar god spagetti och (veg)köttfärssås till mig när jag kommer hem :)
Blir till att skippa träning och brädspelskväll ikväll och bara ligga still så mitt huvud får vila. Skönt att jag är ledig imon iaf :)
Idag är ju Mr President Obama i Sverige, och jag följde lite av hans snack på tv:n innan. Han verkade väldigt trött, stackarn ^^ Men jag gillar honom ! Han är så human och medmänsklig. Eller vad man säger. Go Obama :) Var grymt kul att va i USA när han blev vald första gången 2008 :)

Translation:
I was so off all day at work today, and when I got home I got a headache from hell, and now I think I have migraine... Uggghhh. I'm lucky to live with the nicest guy on Earth who made food when I got home though :)
So, I'll skip the gym and game night today, I have to lay still all night so that my head can rest. Good thing I'm off tomorrow :)
Oh, President Obama is in Sweden today ! I think it's cool :) I watched the news on TV this afternoon from the press conference (or whatever it was ^^). He looked soo tired :P But I really like him! He seems so human and brotherly. It was really fun being in America when he was voted President in 2008 :)

1 comment:

Kim said...

Very cool that Obama is in Sweden!!
Sorry about the headache (never fun) but glad that your guy is taking care of you!!!