September 05, 2013

Göteborgsvarvet 2014 :) (21K)

Jaha då var man anmäld till Göteborgsvarvet i Maj, 2014. Hjälp! Haha. Nedå, det ska bli sjukligt kul :) Hoppas mina benhinnor klarar av det bara :) Det längsta jag någonsin har sprungit vet jag inte exakt, men jag var ute och sprang i över 2h en gång i USA (med bra takt) så det måste vart mellan 1,5-2mil iaf. Annars har jag bara hållt mig runt milen, men nu ska det bli 2,1 mil. Yay! Så nu ska här tränas :)

Translation:
I just signed up for a 21K in May of 2014. Help! Haha. Nah just kidding, it's gonna be awesome :)
I just hope my shin splints will be under control at that time :) The longest I've been out running, I'm not sure, but I once ran for over 2 hours in America (with a good speed) so it must have been between 15-20KM at least. Other than that I've mostly been running between 5-10K:s, but 21K here I come :D 

1 comment:

Kim said...

Is a 21K a half marathon?
Good luck!!